tirsdag 15. februar 2011

Snart ferie

Nå er det snart vinterferie, vel det er mindre enn 2 uker igjen. Det skal bli MEGET deilig! Men har jaggu en hau med lekser som skal gjøres for jeg kan ta meg fri gitt. Har nesten ikke telling på alle innleveringene.. Kan vel skyldes at jeg har vert litt sløv i det siste, men er rett å slett litt skolelei for tiden. Men skal prøve å bli ferdig med det meste innen ferien, også håper jeg at jeg har fått igjen litt motivasjon til å gjøre lekser etter ferien.


Litt lei etter noen timer med lekser =p

1 kommentar:

  1. Der kan jeg si meg enig med deg. Skole er noe jeg rett og slett har helt i halsen om dagen, og oppgavene henger over meg og blir også med inn i ferien.. I tillegg har vi i et fag fått i oppgave å lese en bok med oppgaver til, den fikk vi i går, og den skal være ferdig til etter ferien. Ferien er jo der fordi man skal ha fri fra lekser og skole? Derfor er det helt feil av lærerne og pålegge oss lekser i ferien.

    SvarSlett